vrijdag 3 februari 2012

bedankt ria!

Wat een leuke lieve berichtjes allemaal!!

ria dank je wel voor je berichtje op je blog, zo wordt het allemaal  een heel stuk leuker :)

allemaal welkom en ik ga ook bij jullie allemaal even langs !




nog even iets anders ik zit met een dilemma,

ik kan mijn banken verkopen ,
heb ook nog een 2 zits


en deze weer kopen




wat vinden jullie zal ik dit doen?????

ik vind het zo moeilijk, ik ben ook zon twijfelkont hahah het liefst heb ik denk ik hoezen om onze banken maar ja ik kan helaas niet naaien....
ik zal nog even wat andere fotos van onze woonkamer plaatsen om meer een beeld erbij te krijgen



en hier de 2 zits bank nog




wat zouden jullie doen???

veel liefs

24 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit maar ja wij zien het voor het eerst,is toch anders als dat je er elke dag naar kijkt,ik zou zeggen nieuwe hoezen,wellicht een oproepje op blogger!!!!
    Fijn weekend & groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo roxy, ik kom hier via Ria en kom je graag volgen!

    Ik vind je foto's prachtig, je kan ook met plaids werken voor je banken..? maar deze blijven dan weer niet goed liggen als je er een paar keer in gaat zitten, moeilijke keuze, hoor...

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom! En veel plezier met bloggen.
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk !! je gaat als een trein ...superr ben zo blij voor je.....ik zou je banken houden ze zijn zo mooi......maar ik ben erg zuinig hoor......ben altijd bang dat je er spijt van krijgt......ik ga slapen...morgen werken...liefs fijn weekend van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heeey, het gaat indd heeel snel!
      ik ben zelf ook heel zuinig. alleen kan er een hele goede prijs voor krijgen en heb dan voor een klein beetje meer zeg maar de ikea banken.. ik twijfel zo haha
      ook een fijne week! liefs roxy

      Verwijderen
  5. Hoi, ook ik kom hier via ria terecht. En ik vind het hier gezellie dus ik ga je lekker volgen. Als je graag hoezen om je bank wil kun je mischien eens bij een naai atelier vragen of ze je kunnen helpen en wat zoiets kost. Nieuwe bank kopen kan altijd nog toch.

    Fijn winter weekeind, gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het doen, maar ik ben bevooroordeeld. Ik heb namelijk dezelfde bank in dezelfde kleur.
    Groetjes van Kim

    p.s. ook ik kom hier via Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful home!! Ria sent me over :) Welcome to blogland!
    xoxo,
    Shellagh

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sfeervolle blog, het ziet er geweldig uit, ik ga je volgen hoor....groetjes Marjon (MJ-House)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, via Ria op jouw blog gekomen. Ziet er gezellig uit en ik ga je volgen.

    Ik vind beide banken wel leuk dus aan mij heb je niet veel ;-).
    Vind je inrichting erg leuk uitzien.

    Fijn weekend.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely to discover your blog, via Ria.
    You have a very beautiful home.

    Happy weekend
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lastige is dat je naar een andere donkere kleur gaat. Ik zou het eerst proberen met veel witte kussens en lekkere plaids over de leuning. Bij de Bijenkorf heb ik toevallig vorige week hele mooie gezien voor 50% korting. Een nieuwe bank kopen kan je altijd nog. Succes met je brainstorm!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb laatst dezelfde bank (via een handelaar) gekocht maar dan in hoekmodel in de creme kleur,voor 475 euro. Hij heeft alle modellen van Ektorp staan. tweeziters, driezitters en stoelen.Het is een Ikea bank. Wat ik er zo fijn aan vind is dat je er nieuwe hoezen bij kan kopen in de gewenste kleur. Ik wil nog graag de zwarte hoezen als ik genoeg heb gespaard. Als je het adres wil hoor ik het wel. Succes met beslissen. Ps Ik ben je ook al aan het vogen hoor. Kijk ook eens op mijn blog dat ik net ben gestart, Ik zoek ook nog heel veel leuke volgers. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige woonkamer en een sfeervolle inrichting. Moeilijke beslissing, vind de bank die je op het oog hebt wel heel mooi... We zien vast nog wel hoe het afloopt ;)

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welkom in blogland!
    Ik kwam je tegen bij Ria.En omdat ik nogal nieuwsgierig ben
    meteen even langs gekomen.
    Je hebt er een mooie blog van gemaakt.
    Je hebt er in ieder geval weer een volger bij.
    Kom je ook eens bij mij langs.
    Ja, en die bank, ik heb een zwak voor je e.t. 'nieuwe' banken.
    Je huis is erg leuk ingericht, gezellig.
    Fijne dag nog, en je dochtertje wil vast wel op de slee.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de bank die je hebt staan ook erg mooi.
    Ik heb de ektorpbank en ben er erg blij mee.
    Ik heb de witte bank en extra hoezen (wel zo handig met 5 kinderen)en ben er erg tevreden over.
    Fijn weekend!
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, ik kom via Ria op je blog, ik vind je inrichting ook heel mooi hoor, en als je het toch vraagt vind ik de grijze beter passen bij jou maar de bruine is op zich heel mooi. Ik heb die ook in het grijs en zou ook andere hoezen willen (zwart of bruin) weet ik nog niet goed ;-)
    Ik ga je in elk geval volgen !

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom ook via Ria.....en ga je volgen hoor..
    Ik vind je bank prachtig zou hem zeker niet weg doen voor de Ikea bank jouw bank ziet er heel sterk uit.
    Maar ja dat is mijn mening.....succes er nog mee hoor..

    hart, groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei wat een dilemma..ik vind de bank die je nu hebt ook erg mooi...
    Maar qua kleur past de grijze...moeilijk om dan
    te kiezen...ik wens je veel succes..we zien en lezen het vast wel.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kom via Ria op je blog

    Ik vind de grijze goed bij je interieur passen, maar de bank die je nu hebt is ook mooi. Moeilijk!
    Volg je gevoel.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik begrijp je helemaal, ik ben ook zo twijfel geval!!
    De bank die je nu hebt vind ik er ook heel mooi bij staan maar
    ik kan de kleur niet zo heel goed zien. Je hebt een heel
    leuk huis, ik kan me er wel in vinden, je heb er dan ook weer een
    volger bij.
    Succes met alles, groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi, zag dat je nieuwe volger van me was maar ik kon niet zien dat je zelf ook een blog had. Via Ria toch hier terecht gekomen. Je banken zien er nog (te) mooi uit. Als ze fijn zitten, lekker houden. Anders misschien niet. En een niet te grote meer nemen. Leuk heb je het.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi,
    Ik zag de foto's van je huis op welke.nl. Super gezellig huis! Ik ben al een tijdje opzoek naar de kleur die jij op de muren hebt. Mag ik vragen welke kleur dat is en waar je die gekocht hebt...En ..wat de banken betreft, ze staan mooi bij je inrichting!!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geachte mevrouw Benedick , wij FBI en Interpol verzoeken u zo spoedig mogelijk om naar politiebureau Ede te komen. Tevens verzoeken wij uw vriendin Ilhame Laghlide naar politiebureau Ede te komen. Dit na onderzoek in Databases en met Spy Programme.

      Verwijderen